Mycket i dag.

Hej alla läsare! ❤️

I dag har jag varit igång alldeles för mycket kan jag säga! Eller för en normalt frisk människa skulle det säkert inte vara något alls men för mig var det ett maraton.

Var nämligen ute med hundarna i 30 hela minuter!!!!! (det har inte hänt på månader men jag kände att de är värda det även om det blev en mycket långsam prommis). Efter det vilade jag i två timmar och sen gick jag ut IGEN och tog den 25 minuter långa promenaden med hundarna till min syster och fikade där. Sen var jag tvungen att ta bussen hem för benen ville inte gå, alls.

Ibland blir jag så less på att inte orka det jag orkade förut. Men nu är det så...acceptans Emma, acceptans. 

Nu ska jag nog sova en stund! Sen blir det att laga middag med svärmor! :) 

Kram på er! ❤️



En av mina älskade voffisar, Edgar! Känner sån kärlek för mina gåbbar så det gör ont i hjärtat ibland ❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0