Sibirisk tiger och andra vackra skapelser

Att fota är något jag älskar men sen jag blev sjuk har det tyvärr inte blivit nästan något fotande alls. Trist. Men på Kolmården fick jag fota och det var så otroligt roligt fast jag var helt slut efteråt! 

Här är några foton jag tog på mitt allra första besök på Kolmården i somras. Det var mäktigt! 
 
 
      Vi lyckades pricka in dagen då de Sibiriska tigrarna blev matade. En otroligt häftig upplevelse! 

 
      Eh...jag dör söthetsdöden! En nästan nyfödd Surikatbebis. Ett riktigt AAAW moment ♥

 
      Jag och en nyfunnen vän! 
 
 

      Det här är så häftigt! Delfinerna leker med vattnet och gör både bubblor och ringar av luft de blåser ut ur        munnen (eller jag vet egentligen inte hur det går till haha)...jag blev helt slagen av häpnad. Stod som ett frågetecken och bara beundrade. Så coolt!
 
The one and only Enzo!
 

 
Snöleopard ♥
 

 
En titt utöver savannen. Där fanns hur mycket djur som helst; Noshörningar, Zebror, Hjortar av olika slag och så vidare och så vidare! 


 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annika

Fina bilder :)

Svar: Tack så mycket :)
Emma

2013-10-20 @ 11:51:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Lena

Hej!
Tittar in i din blogg, väldigt fina bilder! :) Jag har också ME, och känner igen det där med att alla ens intressen liksom kommer av sig, man orkar helt enkelt inte. Jag fotade också mycket förut, nu fotar jag typ utsikten från fönstret...
Kram!

Svar: Ja det är så otroligt frustrerande! :(. Men mitt i allt detta är det på något sätt skönt att inte vara ensam, även om det är tråkigt att andra ska må lika dåligt som en själv. Kram på dig!
Emma

2013-10-20 @ 13:48:49
URL: http://mefinland.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0