Inför flytt och bröllop

Det börjar närma sig nu med flytt! 

Anledningen till att jag inte bloggat här är för att jag haft en rejäl svacka i 1,5 månad där jag bara känt att orken varit helt borta. Har knappt orkat gå ut med min hundar. Men nu börjar jag må okej igen.

Nytt i sjukdomen är att jag verkar ha fått ner min höga vilopuls, äntligen!!! Har jobbat med djupandning men framför allt har jag försökt lyssna på kroppen och tagit det så lugnt man kan.

Nytt i personliga livet är att jag flyttar ihop med min kärlek den 21 mars! Och den 7 juni gifter vi oss. Mycket på en gång men det är ju roliga saker så det ska gå bra. Dock är pacing så viktigt nu! Får försöka packa ner allt i omgångar, sitta ner när jag packar (absolut inte stå för så kommer influensasymptomen på en gång). Men nästan allt inför bröllopet är klart! Klänningen är halvt betalad och beställd, brudbukett har jag bestämt mig för, frisör är bokad, löshår är köpt, fotograf bokad, lokal för efter"fest" är bestämd och betalad handpenning för. Ja allt sånt som är viktigt helt enkelt är klart så det är fantastiskt skönt! :) 

Denna soffa har vi beställt från Trademax! Väldigt bra pris för en sån stor bäddsoffa! Vill att hela familjen ska få plats när de kommer på middag :) 


Den här lampan köpte jag igår på Chilli! Så sjukt snygg :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0