Jag ska börja blogga igen!

Orken har helt enkelt inte funnits. Sover så mycket nu! 

Men det är ju så skönt att skriva av sig och berätta allt från the good stuff til the bad. Så jag ska börja skriva här igen! 

Vad har hänt sen sist? 

Det som absolut är värt att nämna är min viktnedgång på 12, snart 13 kg! Är så stolt. När man inte kan träna pga sjukdomen och kosten är allt man kan förlita sig på så är jag så nöjd med hur jag presterat, hur hård jag har varit mig själv men också hur mycket jag njutit av livets goda - godis, bubbel, snacks...ja man får unna sig också! Och det har ju gått ändå. Så glad! 

Bara 5 kg kvar till målvikt nu och flera klädesplagg börjar bli väldigt stora. Underbart! :)

Hoppas ni alla mår bra där ute! ♡♡♡ 

Myskväll med mannen i mitt liv igår ♡


Kommentarer
Nilla

Kul att se dig här igen och grattis till viktnedgången. Kram

2015-12-22 @ 14:07:07
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0