14 november



Igår morse var jag allvarligt talat lila under ögonen när jag vaknade...Har aldrig varit med om det förut! Jag mådde väldigt dåligt med värk i kroppen och så. Men ändå konstigt...tack och lov för concealer säger jag bara haha :)

Har haft blodsmak i munnen varje dag senaste tiden. Undrar vad det kan vara, kanske har min värden som visade nära B12 brist sjunkit under gränsen och faktiskt blivit en aktuell brist? Jag har nämligen hört att det är vanligt med blodsmak i munnen då. Ska förmodligen få min B12 spruta i Janiari...undrar om jag ska beställa en tidigare tid. Får se :)

Ska försöka orka gå ut med mina hundar nu, sen ska jag nog gå in och sova igen, är helt slut i dag. 

Hoppas ni får en fin torsdag! ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0