Klippa flera decimeter


Imorgon kommer jag klippa flera decimeter av mitt barr. Jag har ju jätte lockigt hår egentligen (på bilden är det plattat) och när man vilar så mycket och ligger ner så blir det inge kul att hålla efter. Håret måste matcha min energinivå, för ett långt hår kräver för mycket av min energi nu.

Kan inte säga att jag är jätte taggad i dag, har lite ångest! Det är nog för att jag har plattat hår nu (trivs bäst i det) och då vill jag att det ska vara långt. Men när det är lockigt och jag ska borsta det i 25-30 minuter för att reda ut tovorna i duschen är det inte så charmigt längre ;) 

May the force be with ME! Haha. 
Godnatt! ❤️


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0