Oigenkännliga smärtor och symptom

(Kommentera gärna om ni också haft några av dessa symptom jag beskriver i inlägget, är alltid lärorikt att få veta sånt)

Så, god kväll fina människor! ❤️

Har haft en av de sämsta dagarna på länge i dag. Värk och extrem trötthet och dåsighet, som att hjärnan var avstängd imorse när klockan ringde. Det var en kamp att ta sig ur sängen. Kom upp till slut och vann kampen (yes!) men då skulle taxin komma om en timme, stressigt. 

Tänkte därför gå och lägga mig tidigt ikväll. Redan vid kl 20 hade jag borstat tänderna och var redo. Men det blev försenat och sen låg jag och älsklingen och pratade innan vi sa godnatt, jätte mysigt tycker jag ❤️. Värt att vara uppe för en extra stund :). 

Nu snarkar min man här bredvid mig och jag kan inte somna. Varför? Inte för att han snarkar utan för att det känns som att någon sticker en kniv i min vänstra tumme, om och om igen. Den värker så att jag tror den ska falla av snart! Det hugger liksom i den och så håller det i sig någon minut och sen kommer det tillbaka efter några sekunder... Aldrig haft så förut. Ändå kan jag inte låta bli att tycka det är komiskt mitt i denna smärta...jag kan inte sova på grund av min ena tumme?! Vad är detta...haha ja jag måste nog skratta lite för att inte gråta...

Hade även för första gången (sen jag blev sjuk) svårt att hålla huvudet uppe i dag, det har inte hänt förut. Det kändes som att musklerna och kotorna i nacken totalt gett upp och bara låg och sov... Kanske är det för att jag i helgen som jag skrivit tidigare var ute på restaurang och detta är min krasch som nu låter mig veta att jag absolut inte får roa mig på något sätt utan att bli straffad för det...

Min ME är som en freakin' lapplisa som delar ut böter! 

Ska ta några värktabletter nu och hoppas jag kan somna trots min elaka tumme! 

Kram på er ❤️







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0