Tankar

I dag är en sån där riktig dålig dag. Mer psykiskt i dag även om det fysiska också är jobbigt. Men tankarna som snurrar är jätte jobbiga. 


I dag vill jag bara skita i allt och bara börja jobba igen, strunta i hur jag kommer må efteråt för jag vill bara få leva ett normalt liv igen. Jag går upp i vikt hela tiden, för vanlig motion är ju bara att glömma som ni alla vet. Jag är så missnöjd med mig själv just nu och jag trycker ner mig själv i tankarna hela tiden. 


Jag kan inte, jag duger inte, jag kan inte ens gå en powerwalk, jag kan inte ens jobba som en normal människa, jag är världens sämsta flickvän som aldrig orkar någonting, jag är dålig helt enkelt. Såna tankar. Mest är vikten jobbig tycker jag. 


Kommer jag ens kunna få barn? Vill jag ens utsätta ett barn för den möjliga framtiden eftersom man inte vet 100% om ME är ärftligt eller inte? Barn är min största dröm, ska jag behöva ge upp det också? Fy. Ska nog gå och lägga mig och inte gå upp på hela dagen eller kvällen.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0