Sjukling

God morgon! 

Hur mår ni? Hoppas allt är bra, eller till er ME-sjuka: så bra som det nu går att må! 

Jag vaknade förkyld imorse och har SÅ ont i halsen. Jag har gått runt och varit sådär löjligt pytte förkyld till och från i två veckor nu och haft ont i halsen men har ändå varit så glad över att det inte brutit ut med tanke på mitt icke existerande immunförsvar samt det faktum att min mamma gått runt här hemma och snorat och hostat ett tag. Men tji fick jag, självklart skulle jag bli sjuk till slut, vad förväntade jag mig? 

Så i dag mår jag som ni förstår inte så bra. Ska ta en kopp te nu och försöka få i mig något litet att äta ☺️. 

Kram på er! Hoppas ni får en fin dag ❤️



Ungefär så här i dag då! Haha :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0