Godnatt och tack!

Hej!

Imorgon börjar min orienteringskurs, vilket kommer innebära ett besök i veckan med andra som också har samma diagnos som jag. Vi ska lyssna på föreläsande läkare och imorgon ska vi introduceras för varandra samt lära oss mer om vår sjukdom, symptom etc. Känns lite nervöst men det ska bli trevligt också :)

Har haft många besökare här på min lilla blogg i dag och fått positiv respons, tack för det! :) 

Godnatt från lilla mig! Kram på er ❤️



Fick denna fina påse med lakritskolor i av min syster, svåger och mor min. Älskar detta ordspråk ❤️


Kommentarer
Nilla

Vad spännande med orienteringskurs, det hade jag också behövt när jag fick diagnosen. Man är ju helt vilse och har ingen aning om vad som ska hända, att möta andra som har samma sjukdom är guld värt. Kram

Svar: Ja det var givande! Skönt att vara i en omgivning som man vet säkert förstår en och ens känslor! Synd att du inte fick möjlighet till det :(
Emma

2013-10-21 @ 12:52:13
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0