Straffet för att ha kul.

Igår var jag med stor del av min familj på Allsång på Skansen för att se Darin uppträda. Vi var där ca 2,5 timme innan det började och så satt vi oss ner och åt matsäcken vi hade med oss. När det var 45 minuter kvar passade vi på att gå runt och kolla på de nordiska djuren. Efter det var det dags för Allsång på Skansen och Darin. Han var grym som vanligt :)

Vi åkte kommunalt större delen av vägen och allt detta gör att jag i dag ligger med värk i hela kroppen, yrsel, extrem trötthet, halsont, huvudvärk och allmän sjukdomskänsla (läs: det känns som att jag har influensa). 

I dag är en sån dag då jag bara känner att det är så orättvist att jag ska straffas varje gång jag har kul. Men ibland är det okej att få känna så. Imorgon är en ny dag. 

Fina renar igår! ❤️




Kommentarer
Ylva Adolfsson

Jag skulle ta din värk om jag kunde! Mitt fina varma älskade kärleksfulla hjärta❤️! Älskar dig från månen fram och tillbaka😘❤️

Svar: ❤️❤️
Emma

2014-07-23 @ 14:39:07
Erika

Du är stark och fin!

Svar: Tack ❤️❤️
Emma

2014-08-01 @ 01:49:51
Rutan

Hej! Jag blev diagnoserad med ME för ett tag sedan, och har sedan dess försökt läsa på allt jag kan om det, vilket mest gör mig deppig såklart. Hur var det för dig, hur "snabbt" gick insjuknandet? Hur lång tid går det mellan skoven? Vad brukar du göra när du inte "kan" göra något, kollar du på film, läser..? Och sen den sista frågan, som du inte behöver svara på :P Hur fungerar det att ha sex? Går det inte alls under skoven? Kommer man kunna få barn..?

Du verkar iallafall vara en stark tjej och jag önskar dig all lycka med nya giftermålet och allt <3

kämpa på <3

2014-08-02 @ 21:39:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0