Denna eländiga ME

Ligger här med värk i kroppen. Värst är det i höfterna, ryggen och huvudet precis som det alltid är när jag har en riktigt dålig dag och/eller period i sjukdomen. 

Jag vill så gärna bli frisk! Jag är så avundsjuk på de som kan jobba och ha ett socialt liv, tjäna pengar, som slipper springa fram och tillbaka till läkaren för nya sjukintyg, fightas med Försäkringskassan och alltid förlora...är avundsjuk på dom som kan gå upp 8 på morgonen utan att känna influensa symptom krypa upp och bita de i baken. Tänk att kunna jobba 6-8 timmar och inte bli dålig av det! (nu pratar vi inte vanlig "efter jobbet" trötthet). 

Usch, i dag är jag trött på hur mitt liv blivit rent fysiskt. Suck! Hatar dig dumma sjukdom! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0