Elliot, min Bichon Frisé


Ibland händer allt på en gång. En av mina älskade ögonstenar Elliot ligger på sjukhus. Satt med honom på akuten idag. Vi vet inte vad det är för fel, men det är inte bra i alla fall. Hans sänka är skyhög, den ska ligga på under 30, hans ligger på över 210 (högre mäter inte deras maskin...) och det verkar vara något med tarmarna.

Han är världens bästa hund. Min lilla fina. Och han är så otroligt mammig, han följer mig överallt och de flesta skulle kanske tycka det är jobbigt, men jag tycker bara det är mysigt. Jag vet att han älskar mig så mycket, han visar det på alla sätt. Han är så fin! Min älskling. Jag är livrädd att telefonen ska ringa under kvällen eller natten...för det samtalet betyder att han blivit sämre. Jag hoppas att du klarar dig igenom detta, du är inte ens 7 år fyllda...

Jag klarar mig inte utan dig och dina knäppa, underbara egenskaper. Din storebror saknar dig också här hemma. Det är så tomt utan dig här! 
Bli frisk nu! Jag ÄLSKAR dig ❤️❤️❤️


Sötaste



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0