Tröttheten själv

Nu är jag på väg hem igen efter orienteringskursen! Är så trött att yrseln är ännu värre nu och huvudvärken är inte heller så trevlig. Ska bli skönt att få komma hem och lägga sig i soffan eller i sängen ❤️

Kursen var intressant och det var trevligt att träffa andra i samma situation. Människor som jag med säkerhet vet har förståelse för mig, för min situation och mina känslor. Ser det som ett stöd! 

Tog även upp olika saker med min kontaktperson på Danderyd. Bland annat frågade jag om de kan skriva ett brev till min husläkare angående B12 injektioner. Har hört att det ska ha hjälpt många, speciellt med yrsel och huvudvärk. Jag låg ju på gränsen till B12 brist sist vi tog såna prover men inte tillräckligt för att medicineras men nu ska jag alltså få prova på det på min begäran! Hoppas att det kan hjälpa.  

Dock har jag hört att det gör ont? Eftersom man sätter sprutan i muskeln. Och att den ibland träffar nerver och att det då kan göra väldigt ont...och jag som är rädd för sprutor! Nåja jag måste prova! 



En bild jag tog härom dagen. Hösten är ju skönheten själv! ❤️






Kommentarer
Fanny

Det brukar inte göra ont. Jag tar i låter och har lyckats träffa en nerv en gång bara, så det är lugnt :) Hoppas det hjälper för dig! <3

Svar: Då hoppas jag att de tar i låret på mig också! Haha :). Tack för svaret! Kram!
Emma

2013-10-21 @ 15:35:18
URL: http://trotsalltarjagstark.blogg.se
Fanny

Låret ;) haha

2013-10-21 @ 15:35:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0